Sunday 21 February 2010

Kenduri Basiron dan Cikgu Wan Bin

Bairon sedang melayan tetamu istimewa dia hari tu.


CheAzmi, Basiron, Mat Tamin dan Ali Naga



Taiko Tambun, Mohamad Ismail, rakan Tingkatan 6 SMDSO


Sobri Hashim, budak SMJ Kg. Seberang, Jitra la ni jaga Balai Polis Parit, Perak. Cikgu Lan Husin, hang lalu kut tu nak balik Bendang Kering, berenti dulu tabek kat datuk ni di Parit.


Mahathir Alor Rambai, rakan darjah 5 SKAAT pesara Air Force dan bekas pemain ragbi Black Cobra la ni toke daging di Ipoh.


Semua rakan-rakan SMJ kita dari Sarawak dari koleksi Cikgu Wan Bin. Yang saya jumpa dari kalangan depa ni sejak itu hanya Sharizal Chai (Justin Chai Jinggan) kali pertama di kenduri Kakja.


Pasangan bekas guru kita Cikgu Wan Bin binti Kamaruddin dan Cikgu Imram Lee Gek Liang kini menetap di Ipoh, Perak.



3 comments:

  1. Salam Mat,

    Nasi minyak , kurma dan gulai daging yang dibekal oleh Basirun tu boleh makan satu keluarga la. Sedap pulak tu ...puas makan macam balik makan kenduri kat kg nu..

    ReplyDelete
  2. Syok kat hampa no.Aku ingat nak pi jugak tapi ada hal mustahak. Aku tengok muka geng lama ni tak banyak berubah terutama basiron.Caiyoo la

    ReplyDelete
  3. Mat ,hang rajin betoi cari kawan masa SMJ dulu.Bila tengok gambak dulu dengan lani banyak beza . Nampak sangat banyak yang boroi dan botak . Baru sedar dah lebih setengah abad. Siron namapak ok dia polis selalu eksisias . Aku pun ada blog juga cuba hang masuk aliwira6848@blogspot.com .Try tengok dapat dak
    Ali Naga

    ReplyDelete