Friday 21 May 2010

MD SALEH BAKAR

Terharu saya bila Ramli telefon habag kata Md Saleh Bakar kena strok. Md Saleh ni rakan sekelas tingkatan 6A1 di SMDSO. La ni dia berkhidmat dengan BERAS NASIONAL Megat Dewa. Kali akhir saya jumpa dia masa balik reunion SMJ bulan December 2009. Kata Ramli dia masih dalam rawatan di KMC. Status lanjut masih belum diperolehi. Rakan-rakan sekelian berdoa lah agar dia kembali pulih seperti sediakala. Mudah mudahan Allah merahmati kita semua.
Berita terkini, dia telah balik dan berehat dirumahnya di Kg. Gelong, Pulau Nyior, Tunjang, Kedah setelah 4 hari dirawat di KMC. Keaadan beransur pulih. Bagi rakan rakan yang duduk jauh, boleh lah telefon dia di HP dia 012 529 2602 - bagi semangat kat kawan , Insyaallah.



Foto terbaru Md Saleh Bakar

Md Saleh duduk paling kanan

4 comments:

  1. Leh ni member aku masa di Pulau Nyiok dulu patut lama tak jumpa dia

    ReplyDelete
  2. FBI,JPNK
    Mad, terima kasih sangat atas usaha murni ini.InsyaALLAH saya akan ajak rakan-rakan menziarahinya, semoga Allah memberi ketabahan kepadanya untuk menghadapi ujian ini.Sama-samalah kita doakan agar Md Saleh cepat sembuh dan hidupnya sentiasa diberkati Allah.

    ReplyDelete
  3. Semoga Allah memberi kekuatan untuknya menghadapi ujian ini

    ReplyDelete
  4. Dapat cakap dengan dia semalam. Alhamdulillah, dapat recover separuh wlaupun butir percakapannya masih tidak berapa jelas. Serangan keatasnya tidak sehebat yang di alami sdr. Md Jamil Hashim yang mengambil masa 3 tahun untuk boleh bertutur kembali, itu pun tidak sepenuhnya, dan masih terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak. Mudah mudahan akan recover sepenuhnya. InsyaAllah.

    ReplyDelete