Monday 21 December 2009

Cheda dulu dulu

Dalam emelnya (dibawah) kepada saya dan Mazlee, Cheda tidak hampakan kita untuk rekol balik rupa paras dia masa tu. Dengan imej terpapar, mungkin kekawan buleh ingat sapa si Cheda ni.
Mad & Mazlee

Gambaq yang Scout tu ialah yang berdiri dari kiri Hafiza Hanafiah (la ni cik gu besaq kat Changlon), Sharifah Othman kerja kat Polis A/Star, Cik gu Sabarudin kalau tak silap, Salehah Hashim (la ni nurse kat Kuboq Panjang). Yang duduk tu kiri sekali che da la dan Norhayati Pak Mud (La ni Nurse kat A/Star). Rasa2 kenai dak, ada gambaq pakai spec mata tebai , kalau jumpa nak email kat hampa kot lebih kenai.

Gambar kedua tu pulak kalau tak silap dengan geng2 sekolah Pulau Nyoq che da buat Remove Class di sana tahun 1970. ada yang kenai dak? Che da yang berdiri kanan sekali tu yang pakai kain susun traditional, la ni mana ada dah yang reti pakai kain susun dan ikat tali pinggang, la ni semua pakai siap dah.

Ok, ni dah nak balik, snow masih turun lebat, teringat makan ice kepai cina jitra. Kita main kotoq2 leapih tu pi beli ais kepai, tapi tak sakit pun, memang keabi kita dulu no, anak2 la, sikit silap sakit sana sini.

From 24th ni hantar email kat
pida3@hotmail.com sebab cuti sampai 4th Jan. Kirim salam kat cik gu2 kita no.

Salam
Che Da
Cheda masa kat SMPN. Mie takkan tak ingat kut? Yang pakai kain macam kipas cina tu!


Ni la dia cheda masa jadi anak serigala SMJ - yang duduk depan pakai seluag panjang kiam lutut tu ( la ni loya kat London nu.)
Berdiri dari kiri , Cikgu besag Changlun, Polis Alor Setar,(cikgu depa), misi kubog panjang, misi Alog Setag.

No comments:

Post a Comment